1. Hogyan tudom leadni a rendelésem?
Rendelését webáruházunkon keresztül tudja megtenni.
2. Muszáj regisztrálnom ahhoz, hogy rendelni tudjak?
Természetesen nem, a regisztráció csak egy lehetőség.
Elönye? Van, hűségpont lehet szerezni vásárlások után.
3. Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket, amit vásárolni szeretnék?
Van persze! Megtalál minket a Debreceni telephelyünkön a Feketerét utca 20. alatt.
4.Milyen fizetési módok közül választhatok?
Áraink bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák. Megrendelés leadásakor az alábbi fizetési módok közül választhatnak Vásárlóink:
- Bankkártyás fizetés: Gyors és biztonságos fizetési lehetőség, a Simplepay-en keresztül tudod bankkártyás fizetésed elvégezni.
- Előreutalás: Rendelésed leadása után kollégánk küld egy díjbekérőt. Az utalás beérkezése után a rendelésed gyorsan feldolgozzuk és kiszállítjuk.
- Utánvét: Fizetés a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával.
- Üzletünkben személyes fizetés: Készpénzzel vagy bankkártyával.
5.Ki szállítja ki a termékeimet? Ugye nem nekem kell erről gondoskodnom?
A szállítást saját csapatunk fogja intézni vagy, futárszolgálattal küldjük el önnek.
6.Mennyibe kerül a szállítás?
???
7.Milyen garanciákat kapok?
Garanciát vállalunk a termék biztonságos csomagolásról, és oda szállításáról.
8.Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?
A weboldalunkon való regisztráció sok előnnyel jár:
Regisztrált Vásárlóinknak nem kell a személyes adatait újra meg újra megadni, elég ha bejelentkezik e-mail címével és a jelszó megadásával oldalunkon, a többit a rendszer magától kitölti, így gyorsabbá válik a folyamatos vásárlás.
Plusz hűségpont lehete szerezni vásárlások után.
10.Személyesen szeretném átvenni a rendelésem. Erre van mód?
Természetesen van. Személyes átvételre a 4002 Debrecen Feketerét utca 20 szám alatti telephelyünkön teheti meg.